Sportska masaža

Uz nju se često veže pojam jake i bolne masaže što u pravilu i jest, ali trebamo znati da ne mora biti nužno bolna nego je treba prilagoditi stanju klijenta. Ovom se tehnikom obrađuje cijelo tijelo, a krajnji joj je cilj postizanje duboke dekontrakcije, tj. opuštanja mišića.

Djeluje se na velike mišićne grupe s ciljem reaktivacije krvotoka, postizanja reorganizacije mišićnog tonusa i neuro-mišićne distenzije. Oslobađajući mišiće napetosti poboljšavamo mobilnost zglobova, a time omogućujemo normalnu funkciju određenih dijelova tijela. Učinak sportske masaže duboka je relaksacija, jer osim mišićne dekontrakcije dolazi i do stimulacije živčanog sustava praćenog osjećajem topline.

Sportska je masaža primarno orijentirana na mišiće koji su izloženi intenzivnom fizičkom naporu. Masažom se mišići održavaju zdravima i gipkima, što djeluje na prevencijuozljeda. U tretiranom se području pospješuje i intenzivira cirkulacija krvi, posebice mikrocirkulacija. Time se ubrzava proces izmjene tvari u organizmu, što za posljedicu ima ubrzavanje oporavka mišića poslije traume odnosno intenzivnog treninga. Ova masažna tehnika je usmjerena na individualne potrebe sportaša i sastavni je dio njihovog treninga.


Djeluje se na velike mišićne grupe s ciljem:

    null
  • Reaktivacije krvotoka
  • Postizanja reorganizacije mišićnog tonusa
  • Postizanja neuro-mišićne distenzije
Ne riskirajte ozljede i zaostajanje u treningu, sportska masaža je ovdje da vam pomogne u uspjehu.

Primarni ciljevi sportske masaže:

    null
  • Ubrzati oporavak mišića od fizičkog napora
  • Smanjiti mišićnu napetost, koja se prirodno povećava unutar treninga
  • Postići duboku tjelesnu i psihičku opuštenost
  • Poboljšati cirkulaciju, naročito onu kapilarnu

Problemi sa bolnim i ukočenim mišićima česta su pojava, naročito među sportašima, rekreativcima ali i svatko od nas ih je doživio. Bilo da smo spavali u nepovoljnom položaju, od nepravilnog držanja tijela, pogrešnog ustajanja, dugog sjedenja pred ekranom kompjutera na radnom mjestu ili kod kuće  i mnogih drugih svakodnevnih situacija kojim smo izloženi.

Zbog niza mikrotrauma koje organizam doživljava tijekom treninga, a kojima su prvenstveno izloženi mišići, tetive i ligamenti, tijelu su potrebni odmor da bi se lakše oporavio od treninga. Najbolji način za ubrzanje oporavka mišića nakon treninga jest – Sportska masaža.

Sportska masaža ubrzava oporavak organizma nakon treninga, zagrijava i omekšava tkiva, poravnava mišićna vlakna, poboljšava cirkulaciju, ubrzava odstranjivanje otpadnih tvari i mliječne kiseline iz organizma. Redovnim tretmanima sportske masaže znatno se smanjuje rizik od ozljeda (istegnuća, rupture, grčeva, istegnuća ligamenata), i to ne samo u sportskome smislu, nego i u smislu pravilnog držanja i drugih oblika stresa, kao neprekidnog naprezanja.Sportska masaža nije samo namijenjena profesionalnim sportašima, već svima koji se žele na pravilan, prirodan i učinkovit način brinuti o vlastitom tijelu i zdravlju. Svi znamo da je odmor jednako važan za zdravlje i sportski rezultat kao i samo vježbanje i prehrana. Sportska masaža ne samo da pospješuje opuštanje i odmor mišića, već i ubrzava oporavak mišića od mikrotrauma koje nastaju u mišićima tijekom izvođenja vježbi.

Sportska masaža naprosto je nužnost za svakoga koji želi napredovati u sportskome smislu. Bilo da ste natjecatelj, rekreativac ili profesionalac, kvalitetan napredak nije moguć bez odgovarajućeg tretmana masaže. Sportska masažaneophodna je za kvalitetan odmor mišića nakon napora, kao i za njihov brži i sigurniji oporavak nakon ozljeda. Uz sportsku masažu vaši rezultati biti će bolji i kvalitetniji. Imat ćete više energije i brže ćete stizati do zadanih ciljeva. Mišići će vam postati gipkiji, manje podložni ozljedama, povećat će vam se opseg kretnji, ubrzati regeneracija tkiva, ubrzati krvotok i sve to učiniti će vas spremnijima i uspješnijima u novim sportskim izazovima, bili oni profesionalni ili rekreativni.

Kako se tijekom izvođenja vježbi u mišićima događaju mikro-traume mišićnih vlakana, koja dovode do upala i bolova, sportska masaža je najbolji način ubrzavanja oporavka mišića.

Sportska masaža nakon aktivnosti pridonosi uklanjanju štetnih tvari iz organizma, te svojim učinkom relaksacije mišića i smanjenjem količine mliječne kiseline u tijelu, doprinosi bržem oporavku nakon sportskih aktivnosti. Ovom tehnikom mogu se sanirati manje ozljede mišićnog tkiva, ali i preventirati moguće ozljede. Kako se masažom pospješuje dotok krvi u mišićno tkivo, potiče se izmjena tvari, te brža apsorpcija hranjivih tvari potrebnih za brži oporavak mišića nakon treninga. Sportskom masažom prije treninga (u kombinaciji sa klasičnom) zagrijavaju se mišići i pripremaju se za fizičke napore, i na taj način se značajno smanjuju mogućnosti ozljeda.