Klik

KLIK – programi za djecu

KliK® – PRIMJENA ZVUKA ZVUČNIH ZDJELA U RADU S DJECOM 

Ako želite aktivno promicati razvoj svog djeteta i olakšati mu da u ovo nemirno vrijeme nađe put do sebe, pokucajte na naša vrata jer mi imamo rješenje.

Dođite i uz našu pomoć pomognite svom djetetu da uz pomoć zvučnih zdjela i gonga, jača i da se priprema za izazove u svom životu.

Dozvolite svojoj djeci da dožive osjetila na novi način

Pod pritiskom i u stanju napetosti dijete ne može učiti, a kamoli se zdravo razvijati. Primjena metode KliK® programa  značajno i dokazano doprinosi razvoju djece. Djeca ponovo pronalaze mir, osjećaju i doživljavaju sami sebe.

Fizičke vibracije zvučnih zdjela izazivaju vibro-taktilne podražaje koji se koriste za specifično stimuliranje i unapređivanje opažanja. Osim toga, harmonični zvukovi stvaraju auditivne podražaje koji istovremeno opuštaju i smanjuju stres.

To stvara uvjete za koncentraciju i pozornost, koji pogoduju uspješnom usvajanju i primjeni sadržaja učenja. Zvuk zvučnih zdjela omogućuje holistički pristup na svim razinama.Zvuk zvučnih zdjela potiče sva osjetila. Zlatnog su sjaja, a kada se dodirnu prstima ili ozvuče palicom, nastaje cijelo bogatstvo različitih zvukova.

Zvuk stvara akustični i vibro-taktilni podražaj,  odnosno potiče i slušnu i somatosenzomotoričku percepciju.Zvuk privlači pažnju i djeluje umirujuće na emocije.

CILJEVI:

    null
  • vježbati osjetila, što je glavna osnova za komunikaciju i učenje
  • unaprijediti grubu i finu motoriku
  • motivirati djecu, i jačati koncentraciju i izdržljivost
  • poticati maštu i kreativnost kao važan temelj za razvoj vještine rješavanja zadataka
  • jačati socijalne i komunikacijske sposobnosti djece

Zvučna masaža za djecu

Diranje zabranjeno! Svima nam je poznata ova nijema poruka i prijekor. Gledati i ništa ne dirati, i to ne samo u muzejima i trgovinama.

Da bismo razumjeli svijet, moramo ga smjeti dodirivati i doživljavati svim osjetilima Danas djeca sve više i više uče preko jednodimenzionalnih zaslona televizora i računala i ta dragocjena i nezamjenjiva iskustva su postala rijetka. Osjetilna iskustva su osnova za zdravlje u odrasloj dobi, jer naša su osjetila most između ljudi i svijeta. Djeci su potrebna raznovrsna osjetilna iskustva za osposobljavanje i razvoj procesa obrade u mozgu.

Osjetilnost, odnosno mogućnost svijesti o pet osjetila je mnogo više od samog užitka u  doživljaju cjelovitosti. Ona je suština našeg čovječanstva!

ZVUK KOJI IZAZIVA POZORNOST

Istraživanje psihijatrice Liliane Sacarin iz 2013. dokazalo je utjecaj zvuka na napredak u stabilizaciji moždane fiziologije kod djece s poremećajem pozornosti. Dr. Sacarin koristila je audio-psiho-fonološku (APP) iliti Tomatis metodu, koja je nazvana po otorinolaringologu Alfredu Tomatisu koji je 1940-tih istraživao učinak zvuka na tijelo i psihu opernih pjevača, ali i ostalih ljudi koji su se bavili zanimanjima na kojima su bili stalno izloženi zvuku, poput zrakoplovnih mehaničara. Tomatis je pronalazio i nadomještao frekvencije koje njegovi pacijenti ne čuju te na taj način liječio probleme nevezane uz sluh, kao što su disleksija, shizofrenija, depresija i autizam.

ODUŠEVITI  DJECU  ZVUKOM  I  GOVOROM

Podržite djecu u razvoju umijeća komunikacije i vještine rješavanja sukoba. Dozvolite da nauče komunikaciju zvukom, prilagođenu govoru djece, u povezanosti sa djelovanjem rezonancije koju stvara zvuk zvučnih zdjela.

JAČANJE ZDRAVLJA, UMJESTO UKLANJANJA DEFICITA

Kombinacija zvuka i govora senzibilizira percepciju – od problema prema rješenju – i daje poticaj djeci za traženje rješenja određenog problema ili teže situacije. Senzibiliziranje percepcije također podupire mogućnost da se brže prepoznaju individualni resursi djeteta i njegovog obiteljskog okruženja i da ih se jača.

Metode primjene zvuka podržavaju ovaj proces i pri tome nude priliku za neverbalnu i verbalnu komunikaciju i vještinu izražavanja. Metode također omogućuju, kroz igru i pomoć u prevladavanju kulturnih ili intelektualnih razlika i pridonose širenju socijalnih sposobnosti.